Valige toode, mida soovite osta. Kui soovite toodet lisada ostukorvi, vajutage lingile “Lisa ostukorvi”. Oma ostukorvi sisu saate vaadata vajutades ostukorvi ikoonile e-poe üleval paremas nurgas.
Kui soovite kasutada sooduskoodi, siis saate seda ostukorvis kasutada kirjutades sooduskoodi vastavasse kasti ja vajutades nupule “Kasuta sooduskoodi”.
Kontrollige, et kõik soovitud tooted oleksid ostukorvi nimekirjas.
Täitke kontaktivormil kõik punase tärniga tähistatud lahtrid. Olge tellimuse vormistamisel tähelepanelik, sest meile edastatava info täpsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
Enne tellimuse esitamist on kohustuslik märkida ära, et olete lugenud ja nõustute meiepoolsete müügi- ja privaatsustingimustega.
Transpordimeetod saate valida ostu vormistamise lehel.
Valige rippmenüüst Teile sobiv kohaletoimetamise viis ning maksemeetod.
Vajutades lingile “Esita tellimus” suunatakse Teid enda poolt valitud pangalingi teel maksekeskkonda, kus saate tellimuse eest tasuda. Kui olete makse internetipangas sooritanud, siis vajutage kindlasti lingile “Tagasi kaupmehe juurde”. Nii saame kiirelt teada, et olete makse sooritanud.
Kui oleme Teie tellimuse kätte saanud, siis saadame Teile kinnituse selle kohta e-posti aadressile. Kui tekib vajadus täpsustada tellimust, siis võetakse Teiega ühendust e-posti või telefoni teel.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul teate saatmisest.